Barbecue vat vlam achter woning in Steenwijk

Foto: Arnaud Vaartjes

Steenwijk – Vanavond moest de brandweer uitrukken voor een buitenbrand aan De beugel in Steenwijk.

Ter plaatse bleek er tijdens het barbecueën in de achtertuin van een woning brand te zijn ontstaan. De bewoners wisten de gasfles van de barbecue zelf nat te houden en te koelen. De brandweer was snel ter plaatse en had de situatie in mum van tijd onder controle.

Niemand raakte gewond.

Foto: Arnaud Vaartjes
Foto: Arnaud Vaartjes
Foto: Arnaud Vaartjes